Terug thuis

Om 5.00h liep de wekker af. Toen wisten we dat het voorbij was. De koffers werden ingeladen om tegen 6.00h te kunnen vertrekken. Nog 95 km voor de boeg . Om 7.10h kwamen we in Alicante aan waar we onze wagen afleverden aan de verhuurmaatschappij. We hadden ongeveer 1000 km op de teller staan. Niet slecht hé.

Daarna 7.20h bagage inleveren en dan nog wachten. 9.00h mochten we aan boord. Nu leek het allemaal zeer vlug te gaan. Om 9.20h take off. De vlucht verliep super goed en om 11.25h stonden we met een zchte landing terug op Zaventem. Vreemd gevoel.

De stroom een beetje volgen naar de bagageband. Onze valiezen als eerste uit die band. Super gewoon.

Aan de uitgang stond de man die ons terug naar huis moest brengen. Alles verliep vlekkeloos en om 13.15h stonden we voor de deur. Het gewone leven kan terug starten.

We genoten van een ongelooflijk leuke en aangename reis.

Bedankt volgers dat jullie ook met ons mee reisden.

Vele groeten van ons allemaal,µ

Christ,Mieke,Cedric en Adeline

Stef

Welkom, terug in de normale en gezonde wereld. Hier worden er heel het jaar door feestjes gegeven, het enige verschil met Spanje is de zon en de warmte, maar aan de andere kant hebben we een betrouwbaarder euro.
En apropo fotoshop dat kennen wij niet, puur natuur en de schoonste natuur hou ik voor mij !
Ciao Tedje & Marjan
PS : het was leuk om jullie te volgen terwijl dat wij al volop aan het werken waren!