Ola vanuit Moraira

Vandaag vertrekdag.Vroeg uit de veren om 2.30h en dan richting zaventem. We hadden de drukte verwacht maar was niet zo . Gate A64 op het einde van de vertrekhal. Wel 20 min stappen en daarna nog 1 1/2h wachten aan de gate . Alle shops taxfree gesloten dus krant lezen en boterkoekske naar binnen spelen. Daarna omroep voor vertrek 6.00h. Plaatsen ingenomen achteraan. Na 2.10h vliegen landen we hard op Alicante.Temperatuur 30°C. Net een haardroger in het gezicht.Daarna auto afgehaald Seat Altea. Goede machine met veel plaats en dan richting bestemming alover Benidorm en Calpe. 10.30h aankomst in ons verblijf.Picco Bello. Zwembad deze namiddag 32°C.Wat geluierd ,gezwommen en genoten.

Tijd voor een apero die we nu aan het nemen zijn.De kids op het gemak nu een douche en dan een beetje eten. Mieke's keuken heeft weer het beste van zichzelf.

Wat het morgen wordt zien we wel.

Sorry voor het late nieuws maar mijn account bij reismee heeft problemen.Heb moeten andere nemen.

Stef

Niet te veel schrijven over apero e.d., wij moeten straks beginnen werken en dan wordt het nog lastiger! Amuseer jullie.
Tip : als je teksten intikt of wijzigt kan je via het werkbalkje een link leggen naar foto's of andere teksten. Je dient vooraf de foto's wel er op te plaatsen (uiteraard) het woord of de zin aan te duiden en dan de link te plaatsen, je kiest voor de 2de optie en krijgt dan een keuzelijst (best Uw foto of fotoreeks een naam geven). Ne keer proberen als het bij lukt dan zeker bij U.
Greets, Tedje & Marjan

de tjoolders coozie

Hey, fantastisch uitzicht echt om van te dromen. Heerlijk warm weer zo te zien en verfrissend in het luxe zwembad. Ik kan maar zeggen geniet er van met volle teugen en gelukkige kunnen wij ook nog van onze apero's drinken. Arievidercie! grts van ons allen Koen en Anja en Bjorn