Teulada

Gisteren niet te veel speciaals. De boodschappen moesten gedaan worden en trokken daarvoor naar de supermarkt. Van alles natuurlijk. Weer een karretje vol .

In de terugkomst nog even gestopt aan een winkel van allerlei potterie en kunstwerken in koper en metaal. Mooi. Natuurlijk de nodige souveniers aangeschaft. Wat verderop nog een mooi' vuetje' ontdekt. Dit was gelegen op het einde van een residentiêle woonwijk. Daar met pad naar beden tot in de zee. Er lagen veel mensen op die plek te snorkelen. Prachtig maar niet voor mijn portemeneetje.

Na de namiddag activiteiten was er normaal 's avonds in Moraira Middeleeuwse markt.

Het woord leek al iets leuk en zeker niet te missen.

Het weer sloeg plots om en het begon te regenen met gedonder in de verte. Niet veel soeps.Na een half uur was het over.

Wat dit was gingen we die avond ontdekken maar eerst was er onze Tia. Na de spanning en de teleurstelling vertrokken we richting Moraira. Gene markt te bespeuren. Dan maar eentje gedronken op een terras. Temperatuurmeter in de straat duide om 00.15h 32°C aan. Het was ook zeer zwoel,geen wind.

Vandaag gingen we de vlooienmarkt van Teuluda bezoeken. Een oud dorpje net over Moraira met mooie pitoreske straatjes. Wij ewére weg. Daar toegekomen parking zat. Hm vreemd. Ok wij naar boven en inderdaad daar stonden kraampjes maar met het dekzeil er nog over. Even gevraagd aan de plaatselijke bevolking. Neen geen vlooienmarkt(weeral pech) maar wel Middeleeuwse markt. Was die niet in Moraira gisterenavond??? Thuis noemden we ons met enkele vrienden de 't joolders maar nu voelde ik me er echt één.Deze ging om 11.00h open maar wetende dat de Spanjaarden zich niet aan het uur kunnenhouden stevende dit ook weer uit op een flop. Om 11.30h nog geen enkel kot open. Alé wij were naar huis en onderweg terrasje gedaan. Meteen ook daar gereserveerd om een mondje te gaan eten.

Vannamiddag is de zon niet van de partij maar het blijft wel lekker warm.

Christ,Mieke en de kids