Vervolg van gisteren

Goed geslapen, wel beetje warm. Genoten van het heerlijke ontbijt met de versgebakken koeken(gaan halen naar de bakker,niet verkeerd verstaan).

Daarna naar de wekelijkse markt in Moraira. Heel groot en zeer warm. Plaatselijke produkten,kledij en ... zijn er in aantallen. Uurwerkje gekocht,mooie Rolex(achterin het kraam).Opgelet wat je zegt op die markt want plots duiken er Belgen op. Een ex-collega moet je daar tegen het lijf lopen. Na de warme,zwetende babbel reden we terug langs de kust van Moraira naar huis. Ondertussen 14.30h geworden en tijd om de gastro te nemen.

Na dit , tijd voor afkoeling in het zwembad. Vandaag opnieuw een briesjemaar zeer heet .

Gelukkig kan water een mens doen afkoelen. Cerveza doet dit hier ook.

Momenteel opnieuw apéritiefje aan het nemen in stijl. Relax,chipke,bistroworst,augurkje enRicard natuurlijk.

Straks sluiten we de dag af met een barbecue.Laat eten is hier de gewoonte.

Meer is er voor vandaag niet aan toe te voegen.

See you tomorrow.

Christ , Mieke en de kids.

oma & oma perle

het ziet er daar goed uit ,geniet met volle teugen.
reeds andjoens en augurken ingedaan?
thuisfrond:
weer : vandaag OK,nu regen
wizy : in vakantiestemming
rug : OK
!!!!! : OK
salut

Broeri

Hey,

Kwamen net eens piepen hoe jullie het stellen. Wij zijn juist naar binnen gekomen want het begint te regenen.
Ziet er leuk uit waar jullie zitten.

Oma en Opa Harelbeke

We stellen vast: een zeer mooie accomodatie ginder! En zeker warm genoeg????
Met de koi's alles oké, maar Mousti niet gezien in 2 dagen. Visput Steven zeer mooi met de boordstenen. Verder nog veel vakantiegenot.
Tot later.