Altea

Goed geslapen maar zeer warm.Aan het plafond zo een schroef die toch wat vekoeling brengt.

Voor het ontbijt eerst het zwembad even in.

Daarna de pistolekkes naar binnen. Vandaag uitstap naar Altea. Gelegen 22 km van bij ons en ligt tussen Calpe en Benidorm. Calpe gepasseerd en is verdorie een grote stad. We bezoeken die later nog wel eens.

Altea een oud dorpje met witte huisjes en een kerk in de midden. Pitoresk en rustig. Daar aangekomen parking gezocht langs de kust. Alles bomvol natuurlijk en gene 'leus' te zien. Hoe kan da. Plots 2 't joolders van parking wachters die mij een plaatsje toewezen. bij uitstappen staken ze hun polleke uit. Dit was een openbare parking verstaat ge. Crisis in Spanje. Na het bezoek ons toch nog even op terras gezet en in een Nederlands café een kriek besteld. Gesmaakt dat diene é.

Dan terug naar huis. Gastro genomen en Mieke en de kids daarna in zwembad. Ik was al een uur te laat om de siesta te nemen(in Spanje tss 14.00h-16.00h) .Heb hem toch genomen voor een uurke.Daarna ook afgekoeld.

Voor de rest hetzelfde .

Morgen naar Vissershaven Moraira.

Slaapwel volgers

Christ ,Mietje en de kids.