Een zonnige zondag in Moraira

Deze nacht hebben we niet zo goed geslapen als normaal. Er kwamen een paar nieuwe vakantiegangers toe in de urbanisatie 'San Jaime' waar we verblijven. De bewoners waren in feeststemming want het was weekend en er werd nogal wat gelachen en gebabbeld in de omgeving. Rond middernacht werden we dan ook gewekt door het lied: 'Ik hou van u' die gezongen werd door een feestende Vlaming en om 3u30 klonk er plots een schreeuw:'I'm a hero' door de urbanisatie.

Deze morgen hebben we Moraira bezocht. We zijn even tot aan het strand geweest, de vestigingen van het oud kasteel bezocht en onze ogen de kost gegeven in de haven van Moraira. Scheel van de dorst belandden we weer op een terras. Het waren geen kleine dranken dat ze daar serveerden, maar ja we hadden dan ook grote dorst.

In de namiddag nog even aan het zwembad gezeten. Ik had me een beetje verkeerd ingesmeerd en zie er nu uit als een puzzelstuk. Deze foto wordt niet gepubliceerd. Plots werden we in de namiddag verrast door geknal van een groot vuurwerk die wel 20 minuten duurde, prachtig kon je het niet noemen want je zag niets op klaarlichte dag. Zouden ze in Calpe het londje te vroeg aangestoken hebben of hadden ze zich vergist van uur of ontvlamde het van de enorme hitte. (misschien een accidentje).

Vanavond staat Mieke niet achter de kookpotten maar gaan we lekker gaan eten in Moraira en daarna het Spaanse nachtleven proeven.

Tot morgen Christ, Mieke en de kids