Villajoyosa

Er was tamelijk veel wind vannacht.Die kwam van buiten natuurlijk.Gelukkig koelde het ferm af. Rond 12.30h weeral vuurwerk vanuit een andere hoek. Blijkbaar waren er hier solden.

Na het nemen van het ontbijt en het doornemen van het nieuwsblad vertekken we naar Villajoyosa. Een stad met 22.000 inwoners maar toch een mooie kustlijn. Deze stad ligt net over Benidorm en 52 km van Moraira. In 40 min. zijn we ter plaatse met onze Seat. De appartementen en huisjes zijn er geschilderd in felle kleuren wat het uitzicht vanop de dijk weer aantrekkelijk maakt. Rustige strandligging i.v.m. andere grote steden. Daarombesluiten we om hier donderdag terug te komen voor een ganse dag en een strand -zee dag ervan te maken.

Scheel van den dorst belanden we weer op een terras. Na de keel doorte spoelen zoeken we onze auto terug op de parking. De sauna in en vertrekken.

Terug thuis eerst afkoelen zwembad alvorens gastro te kunnen nemen.

Daarna leuke namiddag aan zwembadmet de nodige behoeften:cerveza, kremmeke,...