Jalon en Benissa

Vandaag marktdag in Jalon. Na het ontbijt daar naartoe. 20 km rijden om er de plaatselijke kraampjes te bezoeken. Suppergezellig is dat ,als er is tenminste. Daar aangekomen veel toeristen maar geen markt. Dan de plaatselijke infodienst binnengestapt. Een mooie Spaanse vroeg of ze mij kon helpen. Met het waterin de mond zei ik ja(om te helpen ). Er was vandaag geen markt omdat het dorp gisteren in feeststemming was. Potverdorie. Anders was er daar ook niets te beleven. Dan maar naar Benissa getrokken. Een oud dorpje niet ver van Moraira. De plaatselijke kerk was heel mooi en boven in een zeskant. Wij naar binnen ,zoals nog andere toeristen.Niet voor het religieuse maar wel voor de koelte.

Buitengekomen nog even een terrasje gedaan. We zijn in de streek al goed gekend....

Daarna was er nog tijd over voor een siesta en een zwemke.

De kids amuseerden zich kostelijk deze namiddag.

Vanavond:

Op de menu eerst aperitief. Diverse hapjes warm en koud met Martini Royal bruisend.Daarna rijst met tomaat Farcie en currysaus. Een schitterende kok achter het fornuis in haar bikini. Meer moet dit niet zijn.