dag 9

Vannacht zeer warm. Geen windje aan de lucht.Ventilator op de slaapkamer laten draaien om toch wat afkoeling te krijgen.

Plots om 2.00h gewekt door hevige regen.Onze euro viel dat de tuinkussens nog op de stoelen lagen. Ik in mijn blote fl... naar buiten om alles onder het afdak te plaatsen. Afgekoeld binnengekomen stopte het met regenen. Tof!!!!

Die morgen was het al zeer warm . Het beloofde een snikhete dag te worden . Met die warmte niets speciaals . Een uitstap is dan ook niet verantwoord. We gingen wel naar de wekelijkse markt in Moraira. We hadden groeten en fruit nodig. Ingesloten op een parking waar de markt was,slenterden we rond . Gelukkig niet te lang want we verlangden naar afkoeling.

Thuis direct het zwembad in.

Voor de rest niets speciaals. Relax en rustend de namiddag doorgebracht.

Nu al parelzwetend deze blog aan het invullen. Ik denk toch nog 32°C.

Straks nog even barbecuetje met lekkere bronchette's en pens.

Zalig. Dat mag nog lang duren maar iedere dag wordt het korter. Jammer.

Tot morgen.

Christ, Mieto en de Kidso

Rik

Oei oei oei, daar zullen zeker weer wat kilootjes bijgekweekt worden.
Laat het jullie maar smaken.
Dat wordt straks weer regimen hé...
Groetjes Rik

t'joolders Vangeenberghe + Stijn

Zo te zien amuseren jullie ulder daar kostelijk.
We hebben de valiesjes ook juist van de zolder gehaald en vertrekken dan ook naar het zonnetje.
Geniet nog van jullie laatste dagen en tot na de vakantie.

Tedje en Marjan

Té is té en kan voor een beperkte periode fijn zijn, dus geniet maar! Ik heb misschien nog een mooi epiloogje op mijn blog, volgt hopelijk nog! Groetjes aan iedereen daar in Spanje. Morgen hier de jaarlijkse bbc voor de familie, mooi weer normaal en koffie bij pienter. Rik zou blijkbaar toch nog blijven !! Amuseer jullie.