Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Nog 2 weken geduld.

Op 2 augustus vertrekken we richting Spanje namelijk Moraira.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Christ Mieke en de kids

Ketels Kris

Tof om eens te volgen ,leuke foto's. Plaats de foto van de zonnebrand toch maar eens op de site,kunnen dan toch eens lachen.geniet van jullie vakantie voor mij start de werkdag terug vandaag en moet zeggen dit is toch wel minder leuk. Grtj

oma perle

we hebben goed gelachen met de plezante belg hopelijk voor jullie ,is hij niet iedere nacht de held.hier is alles ok zon en wolken vanaf woensdag beter 25 ° gelukkig voor nannou aan zee

we hebben goed gelachen met de plezante belg hopelijk voor jullie is hij niet iedere nacht de held hier alles ok zon en wolken woensdag word het beter25° goed voor nannou aan zee geniet nog van de warmte