Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Nog 2 weken geduld.

Op 2 augustus vertrekken we richting Spanje namelijk Moraira.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Christ Mieke en de kids

Reacties

Reacties

Ketels Kris

Tof om eens te volgen ,leuke foto's. Plaats de foto van de zonnebrand toch maar eens op de site,kunnen dan toch eens lachen.geniet van jullie vakantie voor mij start de werkdag terug vandaag en moet zeggen dit is toch wel minder leuk. Grtj

oma perle

we hebben goed gelachen met de plezante belg hopelijk voor jullie ,is hij niet iedere nacht de held.hier is alles ok zon en wolken vanaf woensdag beter 25 ° gelukkig voor nannou aan zee







































we hebben goed gelachen met de plezante belg hopelijk voor jullie is hij niet iedere nacht de held hier alles ok zon en wolken woensdag word het beter25° goed voor nannou aan zee geniet nog van de warmte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!